گزارش صعود به قله شاه البرز

باشگاه کوهنوردان ایلام 30 مردادماه 98
بنابر تقویم ورزشی باشگاه کوهنوردان ایلام
ساعت 8 صبح روز سه شنبه 29مرداد ؛ تعداد 13 نفر از اعضای باشگاه با چهار دستگاه خودرو سواری از ایلام به مقصد طالقان حرکت کردیم و غروب همان روز با توجه به هماهنگی های انجام شده با آقای طاهریان راهنمای دوست داشتنی برنامه صعود و اضافه شدن سه نفر از دوستان انجمن اسلام آباد شب را در طالقان استراحت کردیم.
روز چهارشنبه پس از سپردن تجهیزات شب مانی به باربر محلی در روستای حسنجون ساعت 6صبح از کنار قبرستان روستا تا ابتدای مسیر حدود 1/5 کیلومتر با وانت راهنما و بعد از آن حرکت را به سمت محل کمپ در گوسفندسرا" میان آو " آغاز کردیم پس ) از عبور از باغ های زیبای میوه و پل چوبی" دور وان" در کنار چشمه" کوماندو گوشت چال"39S 0476717 4010876) استراحت کوتاهی داشتیم. در ادامه مسیر با عبور از سه راهی " خشکه چال" (سمت راست) - " سیاه آو" - " غارک تله "  و چشمه " کمر بن " ساعت 10:30 و پس از پیمایش حدود 13 کیلومتر به محل کمپ گوسفند سرای " میان آو.  کنار چشمه و چادرهای عشایر؛ رسیدیم"(39S   0478742  4014625).

پس از توقف و استراحت با توجه به شرایط مناسب تیم و هوا و با تصمیم سرپرست برنامه آقای رحمانی ساعت 12:20؛ حرکت به سمت قله را آغاز کردیم.
مسیر پایکوب و مناسب را تا "سی چشمه "(39S. 0478499. 401276)  ادامه دادیم و پس از استراحتی کوتاه؛ خواندن نماز و  برداشتن آب به سمت" سیاه سنگان"   "گردنه خاص " مسیر سمت چپ ساعت 17:00به قله شاه البرز(39S  0477792  40901) رسیدیم. و پس از ساعتی استراحت و گرفتن عکس های یادگاری از همان مسیر رفت؛ ساعت 20:00 به محل کمپ و شب مانی در کنار چادرهای عشایر عزیز بومی رسیدیم.

صبح روز پنجشنبه پس از صرف صبحانه و جمع کردن چادرها و پاکسازی محل کمپ ساعت 8/5 به سمت روستای حسن جون راه افتادیم و ساعت 12:00و پس از 35 کیلومتر ( رفت و برگشت) به روستای حسنجون رسیدیم و صعود خاطره انگیز دیگری در دفتر خاطرات باشگاه کوهنوردان ایلام به ثبت رسید.
همیشه پابه کوه و سربلند باشید.
 باشگاه کوهنوردان ایلام31مرداد 1398

صعود به قله شاه البرز

صعود به دو قله کمال سهند و اورین خوی

قله 3194 متری قولی زلیخا کردستان

,پس ,ساعت ,سمت ,مسیر ,چشمه ,پس از ,به سمت ,    ,محل کمپ ,و پس ,باشگاه کوهنوردان ایلام

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

filemaker مداحی ایرو موزیک : سایت دالنود آهنگ های ایرانی شهید گمنام بلاگی برای فایل ها salemblogB گاهی من... طراحی سایت،سئو و بهینه سازی صفحه رسمی علی سبک خیز دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک ایرانی